Модуль 11. Рефлексія.
У даному модулі ми ознайомилися з демонстрацією результатів проектів учасників.
Метою цієї демонстрації є поділитися своїм готовим портфоліо, а також почути різноманітні відгуки та коментарі. Навчання на тренінгу було надзвичайно цікавим та дало змогу відкрити для себе щось нове.
Цікавий Інтернет
четвер, 24 квітня 2014 р.
Модуль 10. Рефлексія.
У даному модулі я дізналась, що таке фасилітація, наскільки вона важлива для організації навчального процесу. Також допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме: яким чином я можу ефективніше навчати учнів відповідно до їх потреб; як я можу сприяти навчанню учнів у ролі фасилітатора; яким чином я можу використовувати комп’ютерні технології для підтримки процесу самостійного навчання кожного з учнів.
У даному модулі я дізналась, що таке фасилітація, наскільки вона важлива для організації навчального процесу. Також допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме: яким чином я можу ефективніше навчати учнів відповідно до їх потреб; як я можу сприяти навчанню учнів у ролі фасилітатора; яким чином я можу використовувати комп’ютерні технології для підтримки процесу самостійного навчання кожного з учнів.
Модуль 8. Рефлексія.
У даному модулі я ознайомилася з різними критеріями оцінювання учнів, а також дізналася наскільки важливим воно є на кожному етапі роботи над проектом. Оцінювання має здійснюватися постійно та копмлексно. Також чим більше вчитель буде розроблювати різні форми критеріїв оцінювання тим об'єктивнішим воно буде. Слід також приділяти увагу оцінюванням учнів один одного та самооціненню учнів.
У даному модулі я ознайомилася з різними критеріями оцінювання учнів, а також дізналася наскільки важливим воно є на кожному етапі роботи над проектом. Оцінювання має здійснюватися постійно та копмлексно. Також чим більше вчитель буде розроблювати різні форми критеріїв оцінювання тим об'єктивнішим воно буде. Слід також приділяти увагу оцінюванням учнів один одного та самооціненню учнів.
понеділок, 21 квітня 2014 р.
Підписатися на:
Дописи (Atom)